Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi [20696]
Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2007-08
Nota: Segón curs
Nota: Troncal
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Periodisme [72]
Document: Objecte d'aprenentatge



3 p, 428.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2008-01-16, darrera modificació el 2023-02-04



   Favorit i Compartir