Google Scholar: citas
La matemática escolar como lenguaje : nuevas perspectivas de investigación y enseñanza
Rojano, Teresa (Cinvestav-IPN (Mèxic). Departamento de Matemática Educativa)

Fecha: 1994
Resumen: In this article we have made a collection of the focuses and trends in the research on school mathematics considered as a language, which has characterized the research in the 80s and the beginning of the 90s -in contrast with the 70s decade, when the construction of concepts was thought of as the central objective of studying. We also deal -as a matter inherent to research- with the topic of the possible didactic implications that such focus can entail.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Educació matemàtica ; Psicologia genètica de Piaget ; Psicologia de les matemàtiques ; Caràcter formal de les matemàtiques ; Llenguatge aritmètic ; Habilitats lingüístiques ; Àlgebra ; Treballs empírics ; Gràfiques cartesianes ; Sistema de signes ; Processos cognitius ; Model de Kirshner ; Matemàtica escolar
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 45-56, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21329
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n1-rojano
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4483


12 p, 724.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-16, última modificación el 2022-12-12



   Favorit i Compartir