visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > La matemática escolar como lenguaje : |
Fecha: | 1994 |
Resumen: | In this article we have made a collection of the focuses and trends in the research on school mathematics considered as a language, which has characterized the research in the 80s and the beginning of the 90s -in contrast with the 70s decade, when the construction of concepts was thought of as the central objective of studying. We also deal -as a matter inherent to research- with the topic of the possible didactic implications that such focus can entail. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Educació matemàtica ; Psicologia genètica de Piaget ; Psicologia de les matemàtiques ; Caràcter formal de les matemàtiques ; Llenguatge aritmètic ; Habilitats lingüístiques ; Àlgebra ; Treballs empírics ; Gràfiques cartesianes ; Sistema de signes ; Processos cognitius ; Model de Kirshner ; Matemàtica escolar |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 12 n. 1 (1994) p. 45-56, ISSN 2174-6486 |
12 p, 724.0 KB |