Publicació: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 |
Descripció: |
34 pàg. |
Resum: |
Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. S'emfatitza en com els processos reflexius i les pràctiques d'avaluació i autoavaluació contribueixen a generar informació que permet analitzar i incorporar canvis en l'exercici professional. Específicament, els objectius que pretén són: clarificar què s'entén per autoregulació de l'exercici professional ; proporcionar una base de referència sobre com els processos d'avaluació contribueixen a l'autoregulació de la pràctica professional ; oferir exemples de pràctiques que afavoreixen l'autoregulació de la tasca docent ; facilitar pautes per a l'establiment d'una cultura d'autoregulació del desenvolupament professional en els centres educatius. |
Ajuts: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017/ARMIF00006
|
Nota: |
Revisors i revisores: Georgeta Ion, Carme Armengol Asparó, Aleix Barrera-Coromines, Òscar Flores Alarcia i José Luís Muñoz Moreno |
Nota: |
Aquesta guia és resultat del treball en col·laboració de tots els membres implicats en el Projecte ARMIF 'Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent' (Ref.: 2017ARMIF00006) |
Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació |
Document: |
Llibre |
ISBN: |
978-84-09-24234-4 |