Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport
Díaz Vicario, Anna
Mercader Juan, Cristina
Boixader Cruells, Marta
Cano García, Elena
Pons Seguí, Laura

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Descripció: 34 pàg.
Resum: Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. S'emfatitza en com els processos reflexius i les pràctiques d'avaluació i autoavaluació contribueixen a generar informació que permet analitzar i incorporar canvis en l'exercici professional. Específicament, els objectius que pretén són: clarificar què s'entén per autoregulació de l'exercici professional ; proporcionar una base de referència sobre com els processos d'avaluació contribueixen a l'autoregulació de la pràctica professional ; oferir exemples de pràctiques que afavoreixen l'autoregulació de la tasca docent ; facilitar pautes per a l'establiment d'una cultura d'autoregulació del desenvolupament professional en els centres educatius.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017/ARMIF00006
Nota: Revisors i revisores: Georgeta Ion, Carme Armengol Asparó, Aleix Barrera-Coromines, Òscar Flores Alarcia i José Luís Muñoz Moreno
Nota: Aquesta guia és resultat del treball en col·laboració de tots els membres implicats en el Projecte ARMIF 'Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent' (Ref.: 2017ARMIF00006)
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Col·lecció: ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Llibre
ISBN: 978-84-09-24234-4



34 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2020-10-27, darrera modificació el 2021-09-05



   Favorit i Compartir