Google Scholar: citas
Evolución de los conceptos ácido-base a lo largo de la enseñanza media
Bardanca, M. (Universidad de la República (Uruguai). Facultad de Química)
Nieto, M. (Instituto de Profesores Artigas (Montevideo, Uruguai))
Rodríguez, Mª C. (Liceo núm. 2 "Hector Miranda" (Montevideo, Uruguai))

Fecha: 1993
Resumen: The aim of this paper is to know the evolution of the concept of acids and bases throughout the different courses of Secondary School.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Ensenyament secundari ; Uruguai ; Estudiants de química ; Formació en ciències a Magisteri ; Biologia ; Hidròxid de sodi ; Substàncies bàsiques o alcalines
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 11 n. 2 (1993) p. 125-129, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21182
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v11-n2-bardanca-nieto-rodriguez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4527


5 p, 228.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-01-24, última modificación el 2022-03-06



   Favorit i Compartir