Date: |
1992 |
Abstract: |
This article is a review of Novak's «concept mapping», used as a tool for didactical research. It emphasizes its efficiency, especially with topics related to teachingpearning processes and planning of both curriculum and instruction. A list of bibliographical references has been carefully selected. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Aprenentatge memorístic ;
Aprenentatge significatiu ;
Metaprenentatge ;
Teoria de Ausubel ;
Diagrames de fluxe ;
Disseny de material curricular ;
Pràctiques de laboratori |
Published in: |
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 148-158, ISSN 2174-6486 |