Home > Articles > Published articles > El modelo constructivista y las relaciones ciencia/técnica/sociedad |
Date: | 1992 |
Abstract: | The importance of the relations Science/Technology/Society with teaching and its convergence with the constructivist model in the science teaching-learning process, is shown in this paper. In the same way, the consequences to the students arisen from the lack of these relations in the daily teaching, are also shown. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Supremacia dels llibres de text ; Empirisme ; Física i química ; Opinió tòpica sobre els científics ; Bombes atòmiques ; Avenços mèdics ; Electricitat ; Energia nuclear ; Revolució industrial |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 181-186, ISSN 2174-6486 |
6 p, 304.1 KB |