Google Scholar: cites
Formar a los estudiantes en el método experimental : ¿Utopía o problema superado?
Dumon, A.

Data: 1992
Resum: A laboratory work teaching sequence, based on the practical work objectives definition, on the progressive development of autonomy, and a hierarchized learning task is experimented. The evaluation of students results show that the learning strategies lead to a real mastery of experimental process.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Primer cicle universitari ; Mètode científic ; Resolució de problemes ; Evolució de les competències de les habilitats ; Estratègia d'aprenentatge
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 25-31, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39884
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-dumon
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4647


7 p, 333.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-01, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir