Google Scholar: cites
Ayudar a los alumnos a aprender cómo aprender. La opinión de un profesor-investigador
Novak, J. D.

Data: 1991
Resum: Four basic questions are approached in this paper: 1. What we know about how people learn. 2. How we can help students learn to learn. 3. What the obstacles are to helping students learn. 4. What the expectations are for the empowerment of people. The answers, based on the author's experience and on research done at Cornell University refer widely to significant learning, to heuristic learning and to the conceptual maps.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Psicologia conductista ; Entrevistes clíniques ; Coneixement conceptual ; Aprenentatge significatiu ; Aprenentatge memorístic ; Mapes conceptuals ; Teoria de l'assimilació ; Aprenentatge receptiu ; Examens com a eina avaluadora
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 215-228, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39895
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n3-novak
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4722


14 p, 718.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-04, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir