Títol variant: |
Intermediality in literature : an interview with Alejandra Torres and Mariona Masgrau Juanola |
Títol variant: |
La intermedialitat en la literatura : una entrevista amb Alejandra Torres i Mariona Masgrau Juanola |
Títol variant: |
L'intermédialité dans la littérature : entretien avec Alejandra Torres et Mariona Masgrau Juanola |
Data: |
2021 |
Resum: |
Alejandra Torres es doctora y licenciada en Letras, Investigadora del CONICET, investigadora y docente en la Universidad de Buenos Aires y la Universidad Nacional General Sarmiento, Argentina; dirige proyectos de investigación en el área de la Literatura y la Cultura Visual; ha sido profesora en la Universidad de Göttingen, Köln y München, Alemania. Mariona Masgrau Juanola es licenciada en Filología, doctora en Literatura y Educación; es profesora de la Facultad de Educación y Psicología de la Universitat de Girona; ha estado en la Universität zu Köln y en la Universität Bonn como lectora de catalán; ha hecho la tesis sobre poesía visual y didáctica de la literatura con un enfoque intermedial. |
Resum: |
Alejandra Torres has a PhD and a Bachelor of Arts, is a member of CONICET, a researcher and teacher at the Universidad de Buenos Aires and the Univer-sidad Nacional General Sarmiento, Argentina; prin-ciple investigator of Literature and Visual Cultre's projects. She has been a lecturer at the University of Göttingen, Köln and München, Germany. Mariona Masgrau Juanolahas a degree in Philology, and a PhD in Literature and Education; she is a professor at the Faculty of Education and Psycholo-gy at the University of Girona; she has been a lectur-er of Catalan at the Universität zu Köln and at the Universität Bonn. Her PhD is about visual poetry and didactics in literature with an intermedial ap-proach. |
Resum: |
Alejandra Torres és doctora i llicenciada en Lletres, Investigadora del CONICET, investigadora i docent a la Universidad de Buenos Aires i la Universidad Nacional General Sarmiento, Argentina; dirigeix projectes de recerca en l'àrea de la Literatura i la Cultura Visual; ha estat professora a la Universitat de Göttingen, Köln i München, Alemanya. Mariona Masgrau Juanola és llicenciada en Filologia, doctora en Literatura i Educació; és professora de la Facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat de Girona; ha estat a la Universität zu Köln i a la Universität Bonn com a lectora de català; ha fet la tesi sobre poesia visual i didàctica de la literatura amb un enfocament intermedial. |
Resum: |
Alejandra Torres est titulaire d'un doctorat et d'un baccalauréat des arts, chercheuse CONICET, chercheuse et enseignante à l'Universidad de Buenos Aires et à l'Universidad Nacional General Sarmiento, Argentine; dirige des projets de recherche dans le domaine de la littérature et de la culture visuelle. Elle a été professeure à l'Université de Göttingen, Köln et München, Allemagne. Mariona Masgrau Juanolaa un diplôme en philologie, un doctorat en littérature et éducation; elle est professeur à la Faculté d'éducation et de psychologie de l'Universitat de Girona; elle a été à l'Universität zu Köln et à l'Universität Bonn en tant que lectrice catalane, et a réalisé la thèse sur la poésie visuelle et didactique de la littérature avec une approche intermédiale. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Altres ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Giro intermedial ;
Teoría literaria ;
Objetos literarios ;
Teoría de las artes ;
Herramienta didáctica ;
Intermedial turn ;
Literary theory ;
Literary objects ;
Theory of the arts ;
Teaching tool ;
Gir intermedial ;
Teoria literària ;
Objectes literaris ;
Teoria de les arts ;
Eina didàctica ;
Virage intermédial ;
Théorie littéraire ;
Objets littéraires ;
Théorie des arts ;
Outil pédagogique |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e943 (Interviews) , ISSN 2013-6196 |