Tractaments Cognitivoconductuals en la Infància i l'Adolescència [102537]
Trepat de Ancos, Maria Esther
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Cognitive and Behavioural Treatment in Children and Adolescents
Título variante: Tratamientos Cognitivo-Conductuales en la Infancia y la Adolescencia
Fecha: 2021-22
Resumen: 1. Adquirir els coneixements bàsics sobre el tractament cognitivoconductual dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència. 2. Estudiar les característiques específiques del procés d'intervenció terapèutica en la infància i la adolescència. 3. Analitzar els programes de tractament i les estratègies d'intervenció dels problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 4. Conèixer les principals tècniques cognitivoconductuals aplicades en el tractament dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència, així com el seu grau d'evidència científica. 5. Potenciar la pràctica clínica en situació simulada. 6. Aprofundir en l'anàlisi de casos.
Resumen: 1. Acquiring the basic knowledge about cognitive-behavioural treatment of the main disorders and behavioural problems in childhood and adolescence. 2. Studying specific characteristics of the therapeutic intervention process in childhood and adolescence. 3. Analysing treatment programs and intervention strategies for the most frequent disorders and behavioural problems in childhood. 4. Becoming acquainted with the main cognitive-behavioural techniques applied in the treatment of the main disorders and behavioural problems in childhood and adolescence and the scientific evidence underpinning these techniques 5. Enhancing clinical practice through simulated situations. 6. Focusing on the analysis of cases.
Resumen: 1. Adquirir los conocimientos básicos sobre el tratamiento cognitivoconductual de los principales trastornos y problemas de conducta en la infancia y la adolescencia. 2. Estudiar les características específicas del proceso de intervención terapéutica en la infancia y la adolescencia. 3. Analizar los programas de tratamiento y las estrategias de intervención de los problemas de conducta y trastornos infantiles más frecuentes. 4. Conocer las principales técnicas cognitivoconductuales aplicadas en el tratamiento de los principales trastornos y problemas de conducta en la infancia y la adolescencia, así como el grado de evidencia científica. 5. Potenciar la práctica clínica en situación simulada. 6. Profundizar en el análisi de casos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Psicologia [2502443]
Plan de estudios: Grau en Psicologia [1485] ; Grau en Psicologia [954]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.5 KB

Anglès
4 p, 103.5 KB

Castellà
5 p, 105.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2021-07-02, última modificación el 2023-01-21



   Favorit i Compartir