Recerca de Mercats i del Consumidor [103150]
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Consumer and Market Research
Títol variant: Investigación de Mercados y del Consumidor
Data: 2021-22
Resum: L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. Revisar els mètodes bàsics i més habitualment utilitzats en la recerca de mercats i del consumidor, en la indústria de la comunicació publicitària i de la recerca de mercats. 3. Capacitar l'estudiant per utilitzar i aplicar qualsevol mètode de recerca de forma autònoma, a partir de la seva revisió i el seu estudi i el desenvolupament de pràctiques de laboratori.
Resum: The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). 2. Review the basic and most commonly used methods in market and consumer research, in the advertising communication industry and market research. 3. Train the student to use and apply any research method autonomously, from its review and study and the development of laboratory practices.
Resum: La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). 2. Revisar los métodos básicos y más habitualmente utilizados en la investigación de mercados y del consumidor, en la industria de la comunicación publicitaria y de la investigación de mercados. 3. Capacitar al estudiante para utilizar y aplicar cualquier método de investigación de forma autónoma, a partir de su revisión y su estudio y el desarrollo de prácticas de laboratorio.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 103.8 KB

Anglès
4 p, 102.0 KB

Castellà
5 p, 103.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-02, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir