Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434]
Prado Pico, Emili
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Audience Research, Product Testing, and Web Analytics
Additional title: Estudios de Audiencia, Testeo de Productos y Analítica Web
Date: 2021-22
Abstract: Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
Abstract: This module delves into the knowledge of the techniques of the audience research, testing of products and web analytics for its implementation in the creation and management of audio-visual and advertising products.
Abstract: Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Study plan: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.9 KB

Anglès
4 p, 103.4 KB

Castellà
4 p, 103.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-02, last modified 2023-01-21



   Favorit i Compartir