visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Alteracions del llenguatge associades a altres patologies |
Títol variant: | Language Alterations Associated with Other Pathologies |
Títol variant: | Alteraciones del lenguaje asociadas a otras patologías |
Data: | 2021-22 |
Resum: | L'assignatura pretén formar l'estudiant en el coneixement de les característiques de conducta i llenguatge associades als següents trastorns: discapacitat intel·lectual, trastorns de l'espectre de l'autisme, paràlisi cerebral i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat. Quan finalitzi l'assignatura l'estudiant serà capaç de: - Ser sensible per entendre l'afectació global dels pacients que presentin les patologies estudiades i la influència que pot tenir en el seu entorn i el seu desenvolupament. - Identificar les característiques de llenguatge associades a les patologies estudiades. 1 - Identificar les característiques de llenguatge associades a les patologies estudiades. - Preveure les necessitats logopèdiques dels pacients que presentin aquestes patologies. |
Resum: | The subject aims to offer students knowledge of the behaviour and language features associated with the following disorders: intellectual disability, autism spectrum disorders, cerebral palsy, attention deficit disorders with or without hyperactivity. When the subject is completed, the student will be able to: - Be sensitive to understanding the overall involvement of patients who present these disorders. - Identify the language characteristics associated with the disorders studied. - Meet the speech therapy needs of patients who present these disorders. 1. |
Resum: | La asignatura pretende formar al estudiante en el conocimiento de las características de conducta y lenguaje asociadas a los sigüientes trastornos: discapacidad intelectual, trastornos del espectro del autismo, parálisis cerebral y trastornos de déficit de atención con y sin hiperactividad. Cuando finalice la asignatura el estudiante será capaz de: - Ser sensible para entender la afectación global de los pacientes que presenten las patologías estudiadas y la influencia que puede tener en su entorno y en su desarrollo. - Identificar las características de lenguaje asociadas a las patologías estudiadas. 1 - Identificar las características de lenguaje asociadas a las patologías estudiadas. - Prever las necesidades logopédicas de los pacientes que presenten estas patologías. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: | Grau en Logopèdia [1383] ; Grau en Logopèdia [828] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 7 p, 110.2 KB |
Anglès 5 p, 105.8 KB |
Castellà 7 p, 109.0 KB |