Gabinets de Comunicació [103160]
Jordan Avila, Santiago
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Communications Offices
Títol variant: Gabinetes de Comunicación
Data: 2021-22
Resum: - Definir el paper dels Gabinets de comunicació en el mix de màrqueting. Analitzar la seva evolució, funcions, serveis i eines de - Diferents tipologies de gabinets de comunicació. - Pla de Personal Branding - Establir una visió 360º "integrada" en la comunicació d'àmbit empresarial i d'institucio - Comunicació corporativa i de producte en les societats empresarials actuals. - El pla de comunicació tant a nivell intern com extern. - Aplicació dels coneixements teòrics en seminaris i casos basats en "Case Historys" - Sortides professionals des del vessant publicitàri i de relacions públiques.
Resum: Define the role of communication offices in the marketing mix. Analyze its evolution, functions, services and work tools until tod - Personal Branding Pla - Establish a 360º vision "integrated" in the communication of business environment an - Corporate and product communication in current business societies. - The communication plan both internally and externally. - Application of theoretical knowledge in seminars and cases based on real "case histo - Professional opportunities from the advertising and public relations side.
Resum: Definir el rol de los gabinetes de comunicación en el mix de marketing. Analizar su evolución, funciones,servicios y herramientas de trabajo hasta hoy. - Diferentes tipologias de gabinetes de comunicación. - Plan de Personal Branding - Establecer una visión 360º" integrada" en la comunicación de ambito empresarial y de instituciones. - Comunicación corporativa y de producto en las sociedades empresariales actuales. - El plan de comunicación tanto a nivel interno como externo. - Aplicación de los conocimientos teóricos en seminarios y casos basados en "case historys" reales. - Salidas profesionales desde la vertiente publicitaria y de relaciones publicas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 96.9 KB

Anglès
3 p, 96.6 KB

Castellà
3 p, 96.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir