Màrqueting Emergent [43406]
Barbeito Veloso, Ma. Luz
Galvany Sánchez, Carla
Navalles Villar, Pere
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Emerging Marketing
Títol variant: Marketing Emergente
Data: 2021-22
Resum: Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. Per a això estudiarem els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting online així com l'anàlisi de dades per avaluar els resultats i establir estratègies. Per tant, aquest mòdul serà eminentment pràctic.
Resum: The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. For this we will study the most relevant aspects and tools of online marketing as well as the analysis of data to evaluate the results and establish strategies. Therefore, this module will be eminently practical.
Resum: Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. Para ello estudiaremos los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing online así como el análisis de datos para evaluar los resultados y establecer estrategias. Por tanto, este módulo será eminentemente práctico.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 107.4 KB

Anglès
4 p, 105.5 KB

Castellà
4 p, 106.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-16, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir