dir.
Date: |
2021 |
Description: |
37 pag. |
Abstract: |
This dissertation sets out to see if evidence in favour of L1 transfer and UG access can be found in Verb-raising parameter resetting. The experiment consists of an acceptability judgement task carried out by Spanish and Catalan bilingual students of English. Since English is a -V-raising language and Spanish is a hybrid language, my hypothesis predicts that pre-A1 learners of English will transfer their L1 parametric values whereas B2 students will adopt target-like values. The results obtained in this study not only support my hypothesis but also provide evidence in favour of Full Transfer/Full Access and hence parameter resetting. |
Abstract: |
L'objectiu d'aquesta tesi és descobrir si hi ha transferència de la L1 i accés a la GU en la reconfiguració del paràmetre d'elevació del Verb. L'experiment consisteix en una tasca de judici d'acceptabilitat duta a terme per estudiants d'anglès de parla castellana i catalana. Com que el valor del paràmetre és negatiu en anglès i híbrid en espanyol, la meva hipòtesi prediu que els estudiants de pre-A1 transferiran els valors paramètrics de la L1 mentre que els estudiants de B2 adoptaran els valors de la L2. Els resultats proporcionen evidència de la Transferència Total/Accés Total i del restabliment dels paràmetres. |
Abstract: |
El objetivo de esta tesis es descubrir si hay transferencia de la L1 y acceso a la GU en la reconfiguración del parámetro de elevación del Verbo. El experimento consiste en una tarea de juicio de aceptabilidad realizada por castellano y catalanoparlantes que estudian inglés. Como el valor del parámetro es negativo en inglés e híbrido en español, mi hipótesis predice que los estudiantes de pre-A1 transferirán la configuración paramétrica de su L1 mientras que los estudiantes de B2 adoptarán los valores de la L2. Los resultados proporcionan evidencia de la Transferencia Total/Acceso Total y del restablecimiento de los parámetros. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Anglès |
Studies: |
Estudis anglesos [2500245] ; Estudis anglesos [2504212] |
Study plan: |
Grau en Estudis Anglesos [1482] ; Grau en Estudis Anglesos [801] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Subject: |
L1 transfer ;
UG access ;
L2A ;
Full Access/Full Transfer ;
Verb-raising ;
Parameter resetting ;
Adverb placement |