The Acquisition of English as a Second Language : v-raising Parameter Resetting by Spanish Native Speakers
Valle Gayà, Laura del
Llinàs i Grau, Mireia, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Data: 2021
Descripció: 37 pag.
Resum: This dissertation sets out to see if evidence in favour of L1 transfer and UG access can be found in Verb-raising parameter resetting. The experiment consists of an acceptability judgement task carried out by Spanish and Catalan bilingual students of English. Since English is a -V-raising language and Spanish is a hybrid language, my hypothesis predicts that pre-A1 learners of English will transfer their L1 parametric values whereas B2 students will adopt target-like values. The results obtained in this study not only support my hypothesis but also provide evidence in favour of Full Transfer/Full Access and hence parameter resetting.
Resum: L'objectiu d'aquesta tesi és descobrir si hi ha transferència de la L1 i accés a la GU en la reconfiguració del paràmetre d'elevació del Verb. L'experiment consisteix en una tasca de judici d'acceptabilitat duta a terme per estudiants d'anglès de parla castellana i catalana. Com que el valor del paràmetre és negatiu en anglès i híbrid en espanyol, la meva hipòtesi prediu que els estudiants de pre-A1 transferiran els valors paramètrics de la L1 mentre que els estudiants de B2 adoptaran els valors de la L2. Els resultats proporcionen evidència de la Transferència Total/Accés Total i del restabliment dels paràmetres.
Resum: El objetivo de esta tesis es descubrir si hay transferencia de la L1 y acceso a la GU en la reconfiguración del parámetro de elevación del Verbo. El experimento consiste en una tarea de juicio de aceptabilidad realizada por castellano y catalanoparlantes que estudian inglés. Como el valor del parámetro es negativo en inglés e híbrido en español, mi hipótesis predice que los estudiantes de pre-A1 transferirán la configuración paramétrica de su L1 mientras que los estudiantes de B2 adoptarán los valores de la L2. Los resultados proporcionan evidencia de la Transferencia Total/Acceso Total y del restablecimiento de los parámetros.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245] ; Estudis anglesos [2504212]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482] ; Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: L1 transfer ; UG access ; L2A ; Full Access/Full Transfer ; Verb-raising ; Parameter resetting ; Adverb placement



37 p, 714.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2021-07-29, darrera modificació el 2023-07-01



   Favorit i Compartir