Academic Writing with the Help of Technology : an Analysis of the Utilities of Software in Professional Text Creation
Flores Barranco, Víctor
Oliver del Olmo, Sònia, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Date: 2021
Description: 52 pag.
Abstract: This BA dissertation aims to analyse Grammarly as a tool to improve academic writing. It begins with a definition of English for Academic Purposes (EAP) and its main parts. Then, it moves to describe Computational Linguistics and its main applications, focusing on its uses in writing. Last, it gets to the object of the study: Grammarly. It first reviews an article written by J. M. Dembsey in which she compared Grammarly's corrections to the ones done by ten writing consultants. Finally, there is an analysis of Grammarly's comments on two dissertations.
Abstract: Aquest TFG té com a objectiu analitzar Grammarly com a una eina per millorar l'escriptura acadèmica. Comença definint què és l'anglès per propòsits acadèmics (EAP en anglès) i les seves parts més importants. Després, passa a descriure la Lingüística Computacional i les seves principals aplicacions, emfatitzant els seus usos a l'escriptura. Per últim, hi ha l'objecte principal d'estudi: Grammarly. Primer es fa una ressenya d'un article escrit per J. M. Dembsey en el qual ella compara les correccions fetes per Grammarly amb les de 10 correctors. Finalment, es fa l'anàlisi de les correccions que fa Grammarly en dos altres TFGs.
Abstract: Este TFG tiene como objetivo analizar Grammarly como a una herramienta para mejorar la escritura académica. Empieza definiendo qué es el inglés para propósitos académicos (EAP en inglés) y sus partes mas importantes. Después, pasa a describir la Lingüística Computacional y sus principales aplicaciones, emfatizando sus usos en la escritura. Por último, está el objeto principal de estudio: Grammarly. Primero se hace una reseña de un articulo escrito por J. M. Dembsey en el cual ella compara las correcciones hechas por Grammarly con las de 10 correctores. Finalmente, se hace el análisis de las correcciones que hace Grammarly en dos otros TFGs.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Estudis anglesos [2500245] ; Estudis anglesos [2504212]
Study plan: Grau en Estudis Anglesos [1482] ; Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: English for Academic Purposes ; Artificial Intelligence ; Computational Linguistics ; English L2 ; Text editor ; Grammarly ; Anglès per a Usos Acadèmics ; Intel·ligència Artificial ; Lingüística Computacional ; Anglès com L2 ; Editor de text ; Inglés para Usos Académicos ; Inteligencia Artificial ; Inglés como L2 ; Editor de texto



53 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Philosophy and Letters. TFG

 Record created 2021-07-30, last modified 2023-07-01



   Favorit i Compartir