Indústries culturals i l'entorn digital a Catalunya : nous reptes? El cas del servei públic audiovisual
García Hernández, Paula
Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Industrias culturales y el entorno digital en Cataluña: ¿nuevos retos? El caso del servicio público audiovisual
Título variante: Cultural industries and the digital environment in Catalonia: new challenges? The case of public service media
Fecha: 2021
Descripción: 101 pag.
Resumen: El mercat cultural i comunicatiu s'ha transformat amb l'entorn digital. Aquest estudi es planteja com a primer objectiu saber quins són els principals reptes que una part de les indústries culturals catalanes ha d'enfrontar en aquest entorn i, en segon terme, si els reptes són realment nous o no. Després d'un repàs a les principals aportacions teòriques al voltant del terme "indústries culturals" i l'estat de l'art a Catalunya, el treball recull les opinions fonamentades d'especialistes de perfil acadèmic i polític per assolir els objectius de la recerca de manera contrastada i fonamentada.
Resumen: El mercado cultural y comunicativo se ha transformado con el entorno digital. Este estudio se plantea como primero objetivo saber cuáles son los principales retos que una parte de las industrias culturales catalanas tiene que enfrentar en este entorno y, en segundo término, si los retos son realmente nuevos o no. Después de un repaso a las principales aportaciones teóricas alrededor del término "industrias culturales" y el estado del arte en Cataluña, el trabajo recoge las opiniones fundamentadas de especialistas de perfil académico y político para lograr los objetivos de la investigación de manera contrastada y fundamentada.
Resumen: The cultural and comunications market has been transformed with the digital environment. The first objective of this study is to find out what the main challenges are for some of the Catalan cultural industries to face in this environment and, secondly, whether the challenges are really new or not. After a review of the main theoretical contributions around the term "cultural industries" and the state of art in Catalonia, the work gathers the founded views of academic and political specialists to achieve the goals of research in a contrasted and substantiated manner.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca
Materia: Periodisme ; Indústries culturals ; Entorn digital ; Catalunya ; Servei públic audiovisual



101 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2021-09-07, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir