Plan de comunicación corporativa y su promoción en las redes sociales del Ateneu de Rubí
Tudó Gallart, Paula
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de comunicació corporativa i la seva promoció a les xarxes socials del Ateneu de Rubí
Additional title: Corporate communication plan and its promotion on social networks of Rubi's Ateneu
Date: 2021
Description: 160 pag.
Abstract: Aquest treball es una proposta de projecte de comunicació corporativa per a l'equipament municipal cultural anomenat Ateneu, situat a la ciutat de Rubí (Vallès Occidental). El projecte vol donar solució a dos dels seus principals problemes. D'una banda, l'equipament té una notorietat molt baixa i, de l'altra té poca penetració en les xarxes socials. Aquestes xarxes són una eina fonamental per aconseguir els objectius i promocionar les seves accions entre els rubinencs.
Abstract: Este trabajo es una propuesta de proyecto de comunicación corporativa para el equipamiento municipal cultural llamado Ateneu, situado en la ciudad de Rubí (Vallés Occidental). El proyecto quiere dar solución a dos de sus principales problemas. Por un lado, el equipamiento tiene una notoriedad muy baja y, por otro, tiene poca penetración en las redes sociales. Estas redes sociales son una herramienta fundamental para conseguir los objetivos y promocionar sus acciones entre los rubinenses.
Abstract: This work is a proposal of a corporate communication plan of the municipal cultural equipment called Ateneu, located in the city of Rubí (Valles Occidental). This project aims to give a solution to two of its main problems. On the one hand, the equipment has low notoriety. On the other hand, it has very little penetration in social media networks. These social media are a fundamental tool to achieve the objectives and promote the actions among the citizens of Rubí.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte
Subject: Periodisme ; Xarxes socials en línia ; Cultura ; Comunicació corporativa ; Ateneus ; Rubí (Catalunya)



160 p, 22.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-09-16, last modified 2024-04-17



   Favorit i Compartir