Google Scholar: cites
Apprendimento e insegnamento del «lessico» di alta disponibilità
Bini, Milena
Pernas, Almudena
Sánchez, Mercedes

Data: 1998
Resum: Based on empirical data, this paper confirms the validity of Bini's hypothesis (in press) regarding the difficulties of learning lexis referring to everyday life. In addition to this, it also proves that L1 has an influence on the process of acquisition of these words together with L2 and hence producing hybridisms that crystalise.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Quaderns d'Italià, N. 3 (1998) , p. 29-38, ISSN 1135-9730

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/QuadernsItalia/article/view/26203
Adreça original: https://revistes.uab.cat/quadernsitalia/article/view/v3-bini-pernas-sanchez
DOI: 10.5565/rev/qdi.403


10 p, 37.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Quaderns d'italià
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir