dir.
| Fecha: |
2021 |
| Resumen: |
L'objectiu d'aquesta recerca doctoral és explorar els usos de l'educació popular i la perspectiva basada en els drets a la formació d'intèrprets comunitaris que treballen en entorns de refugiats i migració, mitjançant l'examen de el cas de el Projecte d'Intèrprets Comunitaris del Caire ( CCIP), amb el Caire, Egipte. En els marcs metodològics de la investigació acció participativa, l'estudi va realitzar una sistematització d'experiències de la CCIP, amb els actors involucrats en els programes de formació de la CCIP des de 2002 a 2018. Les dades d'aquest estudi indiquen que els graduats de l'CCIP representen un perfil de refugiats amb alts nivells d'educació i motivació per servir a la seva comunitat, i que treballen activament per millorar els sistemes d'interpretació a les organitzacions que serveixen als refugiats. |
| Resumen: |
El objetivo de esta investigación doctoral es explorar los usos de la educación popular y los enfoques basados en los derechos en la formación de intérpretes comunitarios que trabajan en entornos de migración y refugiados, mediante el examen del caso del Proyecto de Intérpretes Comunitarios de El Cairo (CCIP), con sede en El Cairo, Egipto. Dentro de los marcos metodológicos de la investigación acción participativa, el estudio realizó una sistematización de experiencias de la CCIP, con los actores involucrados en los programas de formación de la CCIP desde 2002 hasta 2018. Los datos de este estudio indican que los graduados de CCIP representan un perfil de refugiados con altos niveles de educación y motivación para servir a su comunidad, y que trabajan activamente para mejorar los sistemas de interpretación en las organizaciones que sirven a los refugiados. |
| Resumen: |
The objective of this doctoral research is to explore the uses of popular education and rights-based approaches in the training of community interpreters working in refugee and migration settings, by examining the case of the Community Interpreters Project of El Cairo (CCIP), based in Cairo, Egypt. Within the methodological frameworks of participatory action research, the study carried out a systematization of experiences of the CCIP, with the actors involved in the CCIP training programs from 2002 to 2018. The data from this study indicates that CCIP graduates represent a profile of refugees with high levels of education and motivation to serve their community, and that they actively work to improve interpretation systems in organizations that serve refugees. |
| Nota: |
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Traducció i Estudis Interculturals |
| Derechos: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Lengua: |
Anglès |
| Colección: |
Programa de Doctorat en Traducció i Estudis Interculturals |
| Documento: |
Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada |
| Materia: |
Interpretació ;
Formació ;
Refugiats ;
Interpretación ;
Interpreting ;
Formación ;
Training ;
Refugiados ;
Refugees ;
Ciències Socials |