Google Scholar: citas
Camí Batut : un procés de formació i innovació docent per afavorir l'ambientalització curricular a l'Educació Secundària
Gual Oliva, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Olmos Casado, Úrsula (Museu de la Mediterrània)

Título variante: Camí Batut : teacher training and innovation towards curriculum greening in Secondary Education
Título variante: Camí Batut : un proceso de formación e innovación docente para favorecer la ambientalización curricular en la Educación Secundaria
Fecha: 2022
Resumen: Es presenta la descripció d'un projecte de formació i innovació docent dut a terme durant el curs 2019-2020 entre diferents institucions educatives -el Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Girona- que té com a objecte el disseny, la implementació i l'avaluació d'un material didàctic que permeti abordar l'educació ambiental en l'àrea del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter a l'Educació Secundària Obligatòria. En el present article es comparteix el projecte Camí Batut, de formació i innovació docent, així com les característiques del material didàctic resultant anomenat Baix Ter 20_50: Dissenyem el paisatge del futur.
Resumen: The description of a teaching training and innovation project carried out during 2019-2020 between different educational institutions - the Museum of the Mediterranean of Torroella de Montgrí, the Department of Education of the Generalitat de Catalunya and the University de Girona- is presented. The project aims to design, implement and evaluate teaching materials to address environmental education within the area of the Montgrí, Medes Islands and Baix Ter Natural Park (Catalunya), in Secondary Education. This article shares the development of the teaching training project Camí Batut, as well as the characteristics of the resulting teaching material named Baix Ter 20_50: We design the landscape of the future.
Resumen: Se presenta la descripción de un proyecto de formación e innovación docente llevado a cabo durante el curso 2019-2020 entre diferentes instituciones educativas -el Museu de la Mediterrànea de Torroella de Montgrí, el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya y la Universitat de Girona- que tiene como objetivo el diseño, la implementación y la evaluación de un material didáctico que permita abordar la educación ambiental en el área del Parc Natural del Montgrí, las Illes Medes y el Baix Ter en la Educación Secundaria Obligatoria. En el presente artículo se comparte el proyecto Camí Batut, de formación e innovación docente, así como las características del material didáctico resultante titulado Baix Ter 20_50: Dissenyem el paisatge del futur.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Formació del professorat ; Innovació ; Sostenibilitat ; Material didàctic ; Secundària ; Teacher training ; Innovation ; Sustainability ; Learning sequence ; Secondary education ; Formación del profesorado ; Innovación ; Sostenibilidad ; Material didáctico ; Secundaria
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 43 (2022) , p. 10-20 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n43-gual-olmos
DOI: 10.5565/rev/ciencies.448


11 p, 357.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2022-02-03, última modificación el 2022-04-20



   Favorit i Compartir