Open Questionnaire and Multiple Choice Questionnaire Validated Psicometrally
Gorgorió Solà, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona)
Rojas, Francisco (Pontificia Universidad Católica de Chile)
Chandia, Eugenio (Universidad de Concepción)
Ubilla, Francisca M. (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2022
Resum: These new assessment instruments were developed within the framework of the projects "Study of the Requirements for Admission to Primary Education Teacher Degrees from the Perspective of Mathematical Knowledge" (EDU2017-82427-R) and "International Validation of Instruments for the Characterization of the School Mathematical Knowledge of Future Teachers of Mathematics in Primary Education" (INTERDISCIPLINA II180001).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Objecte d'aprenentatge



9 p, 429.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2022-03-17, darrera modificació el 2023-04-28



   Favorit i Compartir