Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent. Ref.: 2017ARMIF00006ARMIF-Autoregulació
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2020
Abstract: Des de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, s'està treballant en el projecte "Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent" (ARMIF-Autoregulació, en endavant). Aquest projecte sorgeix de la motivació d'oferir eines i recursos als i les mestres per tal de facilitar l'organització de la seva tasca a l'aula.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Infografia
Subject: Projecte ARMIF ; Estratègies docents ; Mestres
Published in: Projecte ARMIF, : 2020

Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres: https://ddd.uab.cat/record/233350
Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari: https://ddd.uab.cat/record/233349
Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari: https://ddd.uab.cat/record/196345


Infografia. Autoregulació del desenvolupament professional dels mestres
0 p, 26.8 KB

Infografia. Variables que intervenen en l'autoregulació
0 p, 28.5 KB

Infografia. L'aprenent en processos d'autoregulació
0 p, 36.2 KB

Infografia. Pràctiques reflexives per a l'autoregulació
0 p, 28.6 KB

Infografia. La carpeta d'aprenentatge
0 p, 26.6 KB

Infografia. La retroacció entre iguals
0 p, 20.7 KB

Infografia. Rúbriques
0 p, 21.0 KB

Infografia. Avaluació per judici comparatiu
0 p, 21.4 KB

The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses > Promotional materials

 Record created 2022-05-12, last modified 2022-09-13



   Favorit i Compartir