dir.
dir.
dir.
Fecha: |
2021 |
Descripción: |
52 pag. |
Resumen: |
A partir d'un estudi de cas múltiple, aquest TFG analitza la coeducació de dos instituts públics de Catalunya que subverteixen la gramàtica escolar tradicional. Aquesta recerca es fonamenta en la Investigació Activista Feminista (IAF), que parteix del coneixement situat i una aproximació analítica interseccional. Per tal d'indagar en les concepcions i experiències en matèria de coeducació, s'han realitzat dos grups de discussió amb la comunitat educativa (n=19), i entrevistes en profunditat a professorat i alumnat de cada institut (n=8). Els resultats apunten que factors com les múltiples posicions identitàries dels subjectes, la formació rebuda sobre pedagogies feministes i l'aproximació crítica respecte al coneixement, tenen un efecte clau en la configuració d'una consciència crítica de gènere en l'àmbit educatiu. |
Nota: |
Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 6a Edició, curs 2020-2021 |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Pedagogia [2500261] |
Plan de estudios: |
Grau en Pedagogia [1211] |
Documento: |
Treball final de grau |
Materia: |
Coeducació ;
Investigació Activista Feminista ;
Consciència crítica |