Com podem saber si l'aire de l'escola està contaminat?
Tena Gallego, Èlia 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Solé Martín, Caterina 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Couso, Digna 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
| Data: |
2022 |
| Resum: |
Quarta versió del material per treballar la contaminació de l'aire al cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació. |
| Resum: |
El material i la guia docent s'han desenvolupat en el marc del projecte Volem ser científiques i enginyeres! Projectes STEM amb perspectiva de gènere (FCT-20-15569). |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Objecte d'aprenentatge |
| Matèria: |
Educació Primària ;
Pràctiques científiques ;
Contaminació ;
Volem ser científiques i enginyeres! |
50 p, 2.3 MB
|
20 p, 1.2 MB
|
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2022-06-13, darrera modificació el 2025-03-24