Com podem saber si l'aire de l'escola està contaminat?
Tena Gallego, Èlia 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Solé Martín, Caterina 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Couso, Digna 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
| Date: |
2022 |
| Abstract: |
Quarta versió del material per treballar la contaminació de l'aire al cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació. |
| Abstract: |
El material i la guia docent s'han desenvolupat en el marc del projecte Volem ser científiques i enginyeres! Projectes STEM amb perspectiva de gènere (FCT-20-15569). |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Language: |
Català |
| Document: |
Objecte d'aprenentatge |
| Subject: |
Educació Primària ;
Pràctiques científiques ;
Contaminació ;
Volem ser científiques i enginyeres! |
50 p, 2.3 MB
|
20 p, 1.2 MB
|
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)Learning materials >
Teaching resources
Record created 2022-06-13, last modified 2025-03-24