Comunicació Corporativa: Plans Estratègics [104779]
Enrique, Ana Mª
Danes Vilallonga, Arantza
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Corporate Communication: Strategic Plans
Títol variant: Comunicación Corporativa: Planes Estratégicos
Data: 2022-23
Resum: 1. Analitzar el rol que juguen els valors intangibles en la gestió de les organitzacions i com ha obert un nou àmbit d'actuació en la gestió de la comunicació corporativa. 2. Relacionar els conceptes i els fonaments bàsics de la comunicació corporativa, així com aproximar-los a la contextualització històrica de la seva matèria. 3. Identificar els models d' estructura i gestió de la comunicació de les organitzacions així com les seves tipologies. 4. Conéixer les característiques, competències i habilitats del responsable de la seva gestió: Dircom. 5. Dissenyar plans i estratègies de comunicació de qualsevol organització.
Resum: 1. Analyze the role played by intangible values in the management of organizations and how it has opened a new field of action in the management of corporate communication. 2. Explain basic concepts and fundamentals of corporate communication, as well as approach them to the historical contextualization of their subject. 3. Identify the communication structure and management models of organizations as well as their typologies. 4. Know the characteristics, skills and abilities of the person responsible for its management: Dircom. 5. Design communication plans and strategies for any type of organization.
Resum: 1. Analizar el rol que juegan los valores intangibles en la gestión de las organizaciones y cómo ha abierto un nuevo ámbito de actuación en la gestión de la comunicación corporativa. 2. Relacionar los conceptos y fundamentos básicos de la comunicación corporativa, así como aproximarles a la contextualización histórica de su materia. 3. Identificar los modelos de estructura y gestión de la comunicación de las organizaciones así como sus tipologías. 4. Conocer las características, competencias y habilidades del responsable de su gestión: Dircom. 5. Diseñar planes y estrategias de comunicación de cualquier tipo de organización.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 108.0 KB

Anglès
6 p, 106.9 KB

Castellà
6 p, 107.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-06-27, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir