Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit [104146]
Jurado Viñuales, Elisabet
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Additional title: Disorders and Assessment of Spoken and Written Language Acquisition
Additional title: Trastornos y evaluación de la adquisición del lenguaje oral y escrito
Date: 2022-23
Abstract: Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal, aixi com fer el diagnòtic diferencial amb d'altres tipus de trastorns de tipus evolutiu. Conèixer i saber avaluar els objectius adients en els diferents trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit i com poden interactuar en el desenvolupament global posterior. Conèixer i saber seleccionar i utilitzar amb eficàcia les diferents tècniques de valoració generals i especifiques de cada àrea i pels diferents tipus de trastorn. Saber comprendre i extraure conclusions d'informes avaluatius de trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit. Tenir una visió globalitzadora de l'adquisició del llenguatge i els seus possibles trastorns aixi de les tècniques avaluatives més adients segons les variables de cada cas.
Abstract: Know how to differentiate and identify a disorder in the acquisition of the language of an evolutionary stage and of normal deve Understand and know how to evaluate the appropriate objectives in the different oral and written language acquisition disorder Know and know how to select and use effectively the different general and specific assessment techniques in each area and th Learn to understand and extract conclusions from evaluation reports of acquisition disorders of oral and written language. 1 To have a globalizing vision of the acquisition of language and its possible disorders, as well as the most appropriate assessm.
Abstract: Saber diferenciar e identificar un trastorno en la adquisición del lenguaje de una etapa evolutiva y de desarrollo normal, así como hacer el diagnòtic diferencial con otros tipos de trastornos de tipo evolutivo. Conocer y saber evaluar los objetivos adecuados en los diferentes trastornos de adquisición del lenguaje oral y escrito y cómo pueden interactuar en el desarrollo global posterior. Conocer y saber seleccionar y utilizar con eficacia las diferentes técnicas de valoración generales y especificas de cada área y por los diferentes tipos de trastorno. Saber comprender y extraer conclusiones de informes evaluativos de trastornos de adquisición del lenguaje oral y escrito. Tener una visión globalizadora de la adquisición del lenguaje y sus posibles trastornos así de las técnicas evaluativas más adecuados según las variables de cada caso 1.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Logopèdia [2500893]
Study plan: Grau en Logopèdia [1383]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.3 KB

Anglès
6 p, 104.8 KB

Castellà
5 p, 105.1 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-07-01, last modified 2023-01-22



   Favorit i Compartir