dir.
Additional title: |
El márquetin y la comunicación en el Archivo Municipal de Granollers. Nuevos Retos |
Additional title: |
Marketing and communication in the Municipal Archive of Granollers. New challenges |
Date: |
2021 |
Description: |
89 pag. |
Abstract: |
En aquest treball es fa un anàlisi del màrqueting i la comunicació actual a l'Arxiu Municipal de Granollers estudiant els punts forts i dèbils de les activitats, productes i canals de difusió que es porten a terme actualment en format presencial i virtual. Partint d'aquest anàlisi es confecciona un pla de màrqueting que actualitza la llarga trajectòria de difusió establint uns objectius i proposant una estratègia d'actuacions concretes que permeti a l'Arxiu afrontar els reptes comunicatius dels propers anys mitjançant noves formes de comunicació, nous canals i continguts per a explotar. |
Abstract: |
En este trabajo se hace un análisis del márquetin y la comunicación actual en el Archivo Municipal de Granollers estudiando los puntos fuertes y débiles de las actividades, productos y canales de difusión que se llevan a cabo actualmente en formato presencial y virtual. Partiendo de este análisis se confecciona un plan de márquetin que actualiza la dilatada trayectoria de difusión estableciendo unos objetivos y proponiendo una estrategia de actuaciones concretas que permitan al Archivo afrontar los retos comunicativos de los próximos años mediante nuevas formas de comunicación, nuevos canales y contenidos para explotar. |
Abstract: |
In this work, an analysis is made of the marketing and current communication in the Municipal Archive of Granollers, studying the strengths and weaknesses of the activities, products and dissemination channels that are currently carried out in face-to-face and virtual format. Based on this analysis, a marketing plan is prepared that updates the long history of dissemination, establishing objectives and proposing a strategy of specific actions that will allow the Archive to face the communication challenges of the coming years through new forms of communication, new channels and content to make use of. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Arxivística i Gestió de Documents [4312208] |
Study plan: |
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996] |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Subject: |
Màrqueting ;
Comunicació ;
Arxiu municipal ;
Difusió ;
Web ;
Xarxes socials ;
DAFO ;
Anàlisi |