Análisis del tratamiento de la información sobre los reality shows en la prensa digital generalista española
Ferrer, Iliana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Miñarro Rey, Carla, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Anàlisi del tractament de la informació sobre els reality shows a la premsa digital generalista espanyola
Título variante: Analysis of the treatment of information about the reality shows in the Spanish generalist digital press
Fecha: 2022
Descripción: 74 pag.
Resumen: En aquest treball de recerca es pretén analitzar el tractament de les peces informatives sobre els programes de telerealitat, publicades a tres diaris digitals generalistes espanyols, concretament a El Mundo, 20 Minutos i La Vanguardia. L'anàlisi de contingut quantitatiu ha estat la tècnica metodològica utilitzada. La mostra està composta per 60 notícies d'una setmana construïda entre novembre i desembre de 2021. Els resultats assenyalen que les fonts de la majoria de peces publicades es basen en les xarxes socials, com ara mems i comentaris.
Resumen: En el presente trabajo de investigación se pretende analizar el tratamiento de las piezas informativas sobre los programas de telerrealidad, publicadas en tres diarios digitales generalistas españoles, concretamente en El Mundo, 20 Minutos y La Vanguardia. El análisis de contenido cuantitativo ha sido la técnica metodológica utilizada. La muestra está compuesta por 60 noticias de una semana construida en noviembre y diciembre de 2021. Los resultados señalan que las fuentes de la mayoría de las piezas publicadas se basan en las redes sociales, como por ejemplo memes y comentarios.
Resumen: In this research work we intend to analyze the treatment of informative pieces about reality television programs, published in three Spanish generalist digital newspapers, specifically in El Mundo, 20 Minutos and La Vanguardia. Quantitative content analysis has been the methodological technique used. The sample is made up of 60 news items from a week built between November and December 2021. The results indicate that the sources of most of the published pieces are based on social networks, such as memes and comments.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [1432]
Documento: Treball final de grau
Materia: Reality show ; Premsa digital ; Anàlisi ; Informació ; Televisió



74 p, 5.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-17, última modificación el 2022-11-24



   Favorit i Compartir