Les eleccions del 14-F : anàlisi qualitativa i quantitativa del contingut publicat a Twitter i Instagram pel PP i CUP
Portet i Pampín, Quim-Andreu
Pires de Sa , Fernanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Las elecciones del 14-F : análisi cualitativo y quantitativo del contenido publicado en Twitter e Instagram por el PP y la CUP
Título variante: The 14-F election : qualitative and quantitative analysis of the content posted on Twitter and Instagram by PP and CUP
Fecha: 2022
Descripción: 104 pag.
Resumen: Les eleccions del 14-F van ser uns comicis sense precedents pel que fa a l'adaptació de les estratègies electorals a les xarxes socials pel context que travessava Catalunya. Amb una anàlisi qualitativa i una quantitativa, aquest TFG ha buscat endinsar-se en la comunicació política a les plataformes digitals. Analitzant el contingut que dos partits ideològicament oposats, com la CUP i el PP, han publicat a Instagram i Twitter veurem les principals estratègies que van fer servir per a arribar a l'electorat quan els actes presencials eren escassos.
Resumen: Las elecciones del 14-F fueron unos comicios sin precedentes por la adptación de las estrategias electorales en las redes sociales por el contexto que atravesaba Catalunya. Con un análisis cualitativo i quantitativo, este TFG ha buscado adentrarse en la comunicación en las plataformas digitales. Analizando el contenido que dos partidos ideológicamente opuestos, como el PP y la CUP, han publicado en Instagram y Twitter veremos las principales estrategias que usaron para llegar al electorado cuando los actos presenciales fueron muy escasos.
Resumen: The 14-F election was unprecedented in terms of adapting electoral strategies to social networks due to the context Catalunya was going through. By means of qualitative and quantitative analysis, this TFG has sought to delve into the political communication field on digital platforms. Analyzing the content that two ideologically opposed parties such as CUP and PP have posted on Instagram and Twitter, we will see the main strategies they employed to reach the electorate when face-to-face events were scarce.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [1432]
Documento: Treball final de grau
Materia: Comunicació política ; Instagram ; Twitter ; PP ; CUP ; Xarxes socials ; Política ; Comunicació ; Estrategia electoral



104 p, 1.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-17, última modificación el 2022-10-21



   Favorit i Compartir