The View Magazine : creació de la marca, disseny i maquetació d'una revista de moda en paper
Planas Masó, Helena
Badajoz Dávila, Carlos David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: The View Magazine : creación de la marca, diseño y maquetación de una rervista de moda en papel
Título variante: The View Magazine : branding, design and layout of a printed fashion magazine
Fecha: 2022
Descripción: 117 pag.
Resumen: Fugint del model de revista mainstream, The View neix com un projecte editorial que vol rejovenir en lloc de rebutjar el model tradicional d'impressió, potenciant el valor exclusiu de la revista impresa. Tanmateix, un pilar fonamental de la marca és donar visibilitat i reforçar la cultura i la llengua catalana, per això pretén convertir-se en la revista de referència a totes les regions de parla catalana, especialment Catalunya, donant a conèixer els artistes, dissenyadors i projectes de moda del territori. El segell del projecte és la combinació de continguts d'interès, qualitat i proximitat amb una línia gràfica molt creativa.
Resumen: Huyendo del modelo de revista mainstream, The View nace como un proyecto editorial que desea rejuvenecer en lugar de rechazar el modelo tradicional de impresión, potenciando el valor exclusivo de la revista impresa. Sin embargo, un pilar fundamental de la marca es dar visibilidad y reforzar la cultura y la lengua catalana, por eso pretende convertirse en la revista de referencia en todas las regiones de habla catalana, especialmente Cataluña, dando a conocer a los artistas, diseñadores y proyectos de moda del territorio. El sello del proyecto es la combinación de contenidos de interés, calidad y proximidad con una línea gráfica muy creativa.
Resumen: Fleeing the mainstream magazine model, The View was born as an editorial project that seeks to rejuvenate rather than reject the traditional printing model, enhancing the unique value of the printed magazine. However, a fundamental pillar of the brand is to give visibility and strengthen the Catalan culture and language, so it aims to become the reference magazine in all Catalan-speaking regions, especially Catalonia, promoting artists, designers and territorial fashion projects. The hallmark of the project is the combination of content of interest, quality and proximity with a very creative graphic line.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [1432]
Documento: Treball final de grau
Materia: Moda ; Revista ; Disseny ; Mrca ; Independent ; Catalana



117 p, 8.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-17, última modificación el 2022-10-21



   Favorit i Compartir