Strategic communication managament in rural development NGOs in Spain and Portugal
Collera Tamargo, Lucía
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Gestió estratègica de la comunicació en les ONGs de desenvolupament rural a Espanya i Portugal
Título variante: Gestión estratégica de la comunicación en las ONGs de desarrollo rural en España y Portugal
Fecha: 2022
Descripción: 85 pag.
Resumen: L'objectiu d'aquest estudi és analitzar la gestió estratègica de la comunicació de les ONGs de desenvolupament rural a Espanya i Portugal i comprovar si la Teoria Instigadora de la Comunicació de les ONGs és aplicable a les ONGs d'aquest tipus. Per a això es duu a terme un estudi qualitatiu on s'analitza la comunicació de les ONGs d'aquest tipus posant l'accent en la planificació estratègica de comunicació, els públics, els canals i el model cibernètic. Finalment es verifica la teoria proposada, i es ressalten alguns complements específics de la comunicació en entorns rurals.
Resumen: El objetivo de este estudio es analizar la gestión estratégica de la comunicación de las ONGs de desarrollo rural en España y Portugal y comprobar si la Teoría Instigadora de la Comunicación de las ONGs es aplicable a las ONGs de este tipo. Para ello se lleva a cabo un estudio cualitativo donde se analiza la comunicación de las ONGs de este tipo haciendo hincapié en la planificación estratégica de comunicación, los públicos, los canales y el modelo cibernético. Finalmente se verifica la teoría propuesta, y se resaltan algunos complementos específicos de la comunicación en entornos rurales.
Resumen: The aim of this study is to analyse the strategic communication management of rural development NGOs in Spain and Portugal and to check whether the Instigatory Theory of NGO Communication is applicable to NGOs of this type. For this purpose, a qualitative study is carried out in which the communication of NGOs of this type is analysed with emphasis on strategic communication planning, audiences, channels, and the cybernetic model. Finally, the proposed theory is verified, and some specific complements of communication in rural areas are highlighted.
Nota: Premi Arcadi Oliveres a Treballs de Fi de Grau de Transformació per a la Justícia Global de la Fundació Autònoma Solidària (FAS). 6a Edició, curs 2021/2022
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Gestió estratègica de la comunicació ; Comunicació de les ONG ; ONG ; Desenvolupament rural



85 p, 23.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Premios UAB. TFG

 Registro creado el 2022-10-25, última modificación el 2023-01-27



   Favorit i Compartir