Campaña de lanzamiento del artista L-Up
Garrote Garcia, Ariadna
Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Campanya de llançament de l'artista L-Up
Título variante: L-Up artist launch campaign
Fecha: 2022
Descripción: 173 pag.
Resumen: Aquest projecte té l'objectiu de llançar a la indústria musical l'artista L-Up, un artista emergent que pràcticament no té visibilitat, perquè pugui obtenir oportunitats d'èxit. Per això s'ha realitzat un anàlisi de l'entorn, de la seva competència, de les seves capacitats i debilitats, etc. , que ha servit per poder establir l'estratègia de comunicació i les accions que s'adeqüin més a l'essència de L-Up i als objectius d'aquest.
Resumen: Este proyecto tiene el objetivo de lanzar a la industria musical el artista L-Up, un artista emergente que apenas tiene visibilidad, para que pueda obtener exitosas oportunidades. Para ello se ha realizado un análisis del entomo, de su competencia, de sus capacidades y debilidades, etc. , que ha servido para poder establecer la estrategia de comunicación y las acciones que más se adecúen a la esencia de L-U a los objetivos de éste.
Resumen: This project's goal is to launch the artist L-Up, an emerging artist who has almost no visibility, into the music industry so that he can obtain successful opportunities. For this, an analysis of the environment, its competence, its capabilities and weaknesses, etc. , done, which has served to establish the communication strategy and the actions that best suit the essence of L-U and the objectives of this.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Indústria musical ; Escena urbana ; Artista emergent ; Campanya ; Marca personal



173 p, 21.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-25, última modificación el 2022-10-28



   Favorit i Compartir