Creació d'una marca personal : Lemon Studio
Sánchez Zafra, Cristina
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Título variante: |
Creación de una marca personal : Lemon Studio |
| Título variante: |
Creating a personal brand : Lemon Stud |
| Fecha: |
2022 |
| Descripción: |
171 pag. |
| Resumen: |
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques. |
| Resumen: |
El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas. |
| Resumen: |
The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Documento: |
Treball final de grau |
| Materia: |
Estudi ;
Disseny gràfic ;
Brànding ;
Marca ;
Comunicació |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2022-10-25, última modificación el 2025-03-17