Els cinc sentits de les marques : estudi de casos i proposta de rebranding
Tomsen Melero, Elia
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Los cinco sentidos de las marcas : estudio de casos y propuesta de rebranding
Título variante: The five senses of brands : case studies and rebranding proposal
Fecha: 2022
Descripción: 130 pag.
Resumen: El neuromàrqueting obre un ampli ventall de possibilitats per arribar als consumidors de manera impactant i diferent de la competència. El present estudi analitza casos reals de l'aplicació del neuromàrqueting a la indústria tèxtil i proposa un rebranding d'un d'ells aplicant el màrqueting sensorial.
Resumen: El neuromarketing abre un gran abanico de posibilidades para llegar a los consumidores de manera impactante y diferente de la competencia. El presente estudio analiza casos reales de la aplicación del neuromarketing en la industria textil y propone un rebranding de uno de ellos aplicando el marketing sensorial.
Resumen: Neuromarketing opens a wide range of possibilities to reach consumers in an impactful way, making a difference between the competence. This study analyses the application of neuromarketing in real cases from the textile industry and proposes a rebranding for one of them by applying sensory marketing.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Neuromàrqueting ; Màrqueting sensorial ; Indústria tèxtil ; Rebranding



130 p, 3.9 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-25, última modificación el 2024-05-31



   Favorit i Compartir