Las estrategias de comunicación de los artistas musicales : análisis del discurso y del contenido en las redes sociales
Gómez, Maria del Rosario
Sànchez Vàzquez, Helena
Vilà Rovira, Liling
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Les estratègies de comunicació dels artistes musicals : anàlisi del discurs i del contingut a les xarxes socials
Título variante: Communication strategies for musical artists : social media discourse and content analysis
Fecha: 2022
Descripción: 120 pag.
Resumen: El panorama digital ha fet possible que les marques facin ús de nous canals de comunicació per arribar als seus públics. Tanmateix, els artistes musicals han hagut d'adaptar-se a aquesta transformació digital per tal de diferenciar-se i connectar amb les seves comunitats. El present estudi investiga com es comuniquen els artistes musicals a les seves xarxes socials, posant la mirada en el contingut i la intenció de la comunicació i la interacció amb la seva comunitat. Així mateix, s'analitza com és el discurs de l'artista i quins símbols existeixen a les seves comunicacions.
Resumen: El panorama digital ha hecho posible que las marcas hagan uso de nuevos canales de comunicación para llegar a sus públicos. Asimismo, los artistas musicales han tenido que adaptarse a esta transformación digital para diferenciarse y conectar con sus comunidades. El presente estudio investiga como se comunican los artistas musicales en sus redes sociales, poniendo la mirada en el contenido y la intención de la comunicación y la interacción con su comunidad. De este modo, se analiza cómo es el discurso del artista y qué símbolos existen en sus comunicaciones.
Resumen: The digital landscape has made it possible for brands make use of new communication channels to reach their audiences. Even so, music artists have had to adapt to this digital transformation in order to differentiate themselves and connect with their communities. This study investigates how music artists communicate with their social networks, focusing on the content and intention of communication and interaction with their community. It also analyses the artist's discourse and what symbols exist in their communications.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Comunicació de marca ; Artistes musicals ; Xarxes socials ; Comunitats



120 p, 2.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-26, última modificación el 2022-10-29



   Favorit i Compartir