Scopus: 0 cites, Google Scholar: cites
Editors' note : L1 teaching in the Czech Republic, tendencies and challenges
Hurytová, Ivana (Charles University in Prague)

Títol variant: Nota de l'editora : L'ensenyament de L1 a la República Txeca, tendències i reptes
Títol variant: Nota de la editora : La enseñanza de L1 en la República Checa, tendencias y desafíos
Títol variant: Note de l'éditeur : L'enseignement de la L1 en République tchèque, ten-dances et défis
Data: 2022
Resum: This special issue presents the situation in L1 teaching in the Czech Republic, some of its tendencies and challenges. One invited senior researcher, two doctoral students and a fresh postdoctoral researcher from four universities across the Czech Republic present their interests and conclusions in three articles and one interview.
Resum: Aquest número especial presenta la situació de l'ensenyament de L1 a la República Txeca, tendències i reptes. Un investigador sènior convidat, dos estudiants de doctorat i un nou investigador postdoctoral de quatre universitats de la República Txeca presenten els seus interessos i conclusions en tres articles i una entrevista.
Resum: Este número especial presenta la situación de la enseñanza de L1 en la República Checa, tendencias y desafíos. Un investigador principal invitado, dos estudiantes de doctorado y un nuevo investigador posdoctoral de cuatro universidades de la República Checa presentan sus intereses y conclusiones en tres artículos y una entrevista.
Resum: Ce numéro spécial présente la situation de l'enseignement de la L1 en République tchèque, quelques-unes de ses tendances et défis. Un chercheur senior invité, deux doctorants et un nouveau chercheur postdoctoral de quatre universités de la République tchèque présentent leurs intérêts et leurs conclusions dans trois articles et une interview.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Editorial ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Communication-functional approaches ; Teachers' subjective theories ; Special l1 didactics for pupils with vision impairments ; Literary education ; Enfoques comunicativos-funcionales ; Teorías subjetivas de los profesores ; Didáctica especial de l1 para alumnos con discapacidad visual ; Educación literaria ; Enfocaments comunicatius-funcionals ; Teories subjectives dels professors ; Didàctica especial de l1 per a alumnes amb discapacitat visual ; Educació literària ; Approches communicatives-fonctionnelles ; Théories subjectives des enseignants ; Didactique spéciale de la l1 pour les élèves déficients visuels ; Enseignement littéraire
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 4 (2022) , p. e1202 (Editors' Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v15-n4-hurytova1
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1202


4 p, 168.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-12-24, darrera modificació el 2023-04-30



   Favorit i Compartir