Glossary for FLeD patterns
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ituen, Alfred (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)

Additional title: Glossari per patrons FLeD
Additional title: Glosario de patrones FLeD
Additional title: Glossario dei termini e dei concetti - FLeD patterns
Additional title: Glossário para padrões FLeD
Additional title: Речник за учебните шаблони на FLeD
Additional title: Ordliste for FLeD-mønstre
Date: 2023
Abstract: El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). El patró base (FLeD meta pattern) busca oferir indicacions per a dissenyar escenaris d'aprenentatge basats en l'aula invertida efectius. D'aquest se'n deriven tres: 1) "Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms" en el que s'ofereixen indicacions per a un ensenyament en línia altament flexible, 2) "Team regulation and management in blended flipped classrooms" en el que es donen solucions per a una flexibilitat mitja en l'ensenyament semi presencial, i 3) "Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom" en el que s'orienta sobre l'aplicació de l'aula invertida amb certa flexibilitat en l'ensenyament presencial. Finalment, es proporciona un glosari de termes emprats en els patrons.
Note: Els patrons i glossari FLeD pertanyen al consorci d'universitats que conformen el projecte FLeD (fledproject.eu). Volem agrair als membres del projecte la revisió dels patrons així com als i les validadores per la seva inestimable contribució, en concret: Alessia Scarinci (Università degli Studi di Bari), Anna Serbati i Daniele Agostini (Università di Trento), Davinia Hernández-Leo, Laia Albó, Marc Beardsley (Universitat Pompeu Fabra), Kenan Dikilitas i Abdelnour Alhourani (University of Stavanger), Lina Morgado, Ana Paula Afonso, Claúdia Gomes (Universidade Aberta), Pilar Pineda (Universitat Autònoma de Barcelona), Roumiana Peytcheva-Forsuth, Lyubka Alexieva, Veronica Racheva, Blagovesna Yovkova (Sofia University).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès, català, castellà, italià, portuguès, búlgar i noruec
Series: FLeD project
Document: Objecte d'aprenentatge



English
(2023)

6 p, 293.0 KB

English
(2024)

8 p, 344.4 KB

Català
7 p, 341.9 KB

Español
(2023)

6 p, 324.2 KB

Español
(2024)

8 p, 347.5 KB

Italiano
8 p, 364.9 KB

Português
8 p, 365.0 KB

български. Búlgar
8 p, 391.2 KB

Norsk
8 p, 343.4 KB

The record appears in these collections:
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2023-06-13, last modified 2025-09-25



   Favorit i Compartir