Pràcticum III [102020]
Garcia Gracia, Maria Isabel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Practicum III
Títol variant: Prácticum III
Data: 2023-24
Resum: Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. El contingut d'aquestes pràctiques se centra en el coneixement i la intervenció docent a l'aula. Aquesta assignatura està impartida per professorat de les diferents àrees de didàctica: Ciències Socials, Expressió Musical, Expressió Plàstica, Expressió Corporal, Ciències Experimentals, Matemàtica, Llengua i Psicologia Evolutiva. El seu disseny i ubicació al Pla d'Estudis permet que es relacioni amb les següents assignatures: Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I i II Educació de les arts visuals en Educació Infantil I i II Didàctica de la Música a l'etapa d'Educació Infantil I Didàctica de la Llengua escrita i la Literatura en Educació Infantil Les matemàtiques en el currículum d'Educació Infantil Educació Corporal i Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil I Objectius: 1. Conèixer la realitat educativa d'una escola d'Infantil i Primària. 1 1. Conèixer la realitat educativa d'una escola d'Infantil i Primària. 2. Observar, analitzar i descriure els elements organitzatius d'una aula d'educació infantil. 3. Dissenyar i aplicar una seqüència educativa adequada a la realitat estudiada. 4. Analitzar i reflexionar sobre la pròpia tasca docent.
Resum: contextualization: Third internship (Practicum III)ise designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. This course is taught by teachers of different educational areas: Social Sciences, Music education, Visual arts, Body Expression, Experimental Sciences, Mathematics, Language and Developmental Psychology. Its design and location in the Curriculum allows the relation between the following subjects: Teaching the knowledge of the natural and social environment in early childhood education I and II Visual arts education in Early Childhood Education I and II Early Childhood Music Education I Teaching Language and Literature in Early Childhood Education Mathematics in Early Childhood Education curriculum Early Childhood Psychomotor and Corporal education 1 Goals: To know the educational reality of a school and Primary. To observe, analyze and describe the organizational elements of a kindergarten classroom. To design and implement adequate educational sequence to the reality studied. To analyze and reflect on the teaching task itself.
Resum: contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. El contenido de estas prácticas se centra en el conocimiento y la intervención docente en el aula. Esta asignatura está impartida por profesorado de las diferentes áreas de didáctica: Ciencias Sociales, Expresión Musical, Expresión Visual y Plástica, Expresión Corporal, Ciencias Experimentales, Matemática, Lengua y Psicología Evolutiva. Su diseño y ubicación en el Plan de Estudios permite que se relacione con las siguientes asignaturas: Didáctica del conocimiento del medio natural y social en educación infantil I y II Educación de las artes visuales en Educación Infantil I y II Didáctica de la Música en la etapa de Educación Infantil I Didáctica de la Lengua escrita y la Literatura en Educación Infantil Las matemáticas en el currículo de Educación Infantil 1 Educación Corporal y Psicomotriz en los centros de Educación Infantil I objetivos: Conocer la realidad educativa de una escuela de Infantil y Primaria. Observar, analizar y describir los elementos organizativos de un aula de parvulario. Diseñar y aplicar una secuencia educativa adecuada a la realidad estudiada. Analizar y reflexionar sobre la propia tarea docente.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Infantil [847]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 115.5 KB

Anglès
6 p, 111.5 KB

Castellà
7 p, 114.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-06-27, darrera modificació el 2023-09-16



   Favorit i Compartir