Estratègia Digital [104901]
Salla García, Xavier
Soteras i Acosta, Clara
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Digital Strategy
Títol variant: Estrategia Digital
Data: 2023-24
Resum: L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de les principals tecnologies digitals aplicades a l'estratègia digital publicitària i a les relacions públiques (especialment, a les societats 4. 0 i 5. 0, el rol de la publicitat i de les relacions públiques en aquestes realitats i la necessitat de dissenyar estratègies que connectin amb aquests nous escenaris) mitjançant l'adquisició d'habilitats en la conceptualització, la concepció, el disseny, la producció i l'execució d'estratègies digitals publicitàries i de relacions públiques pel ciberespai i l'àmbit digital. En aquest sentit, els objectius es concreten en: 1. Reflexionar sobre els fonaments de l'estratègia digital a la societat actual, 4. 0 i 5. 0. 2. Conèixer els models estratègics digitals més habituals en publicitat i relacions públiques. 3. Estudiar els paràmetres de concepció i disseny d'estratègies digitals. 4. Familiaritzar-se amb les principals plataformes, recursos i eines. 5. Conèixer dinàmiques d'estratègia digital. 6. Assimilar els fonaments del lideratge en la estratègia digital publicitària i de les relacions públiques. 7. La importància de l'oratòria en la presentació de projectes estratègics digitals. 1 7. La importància de l'oratòria en la presentació de projectes estratègics digitals. 8. Conèixer pautes per a la gestió de crisi derivada de la implementació de l'estratègia digital. 9. Aplicar projectes d'estratègia digital. 10. Estudiar bones pràctiques, implementar la perspectiva de gènere, aplicar la inclusió, i analitzar les tendències de el sector.
Resum: The main objective of the course is the knowledge, analysis and management of the main digital technologies applied to digital advertising strategy and public relations (especially in companies 4. 0 and 5. 0, the role of advertising and public relations in these realities and the need to design strategies that connect with these new scenarios) through the acquisition of skills in the conceptualization, conception, design, production and execution of digital advertising and public relations strategies for cyberspace and the digital realm. In this sense, the objectives are specified in: 1. Reflect on the fundamentals of digital strategy in today's society, 4. 0 and 5. 0. 2. To know the most common digital strategic models in advertising and public relations. 3. Study the parameters of conception and design of digital strategies. 4. Familiarize yourself with the main platforms, resources and tools. 5. Know the dynamics of digital strategy. 6. Assimilate the fundamentals of leadership in digital advertising and public relations strategy. 7. The importance of public speaking in the presentation of digital strategic projects. 8. Know the guidelines for crisis management arising from the implementation of the digital strategy. 1 8. Know the guidelines for crisis management arising from the implementation of the digital strategy. 9. Implement digital strategy projects. 10. Study good practices, implement a gender perspective, apply inclusion, and analyze industry trends.
Resum: La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de las principales tecnologías digitales aplicadas a la estrategia digital publicitaria ya las relaciones públicas (especialmente, en las sociedades 4. 0 y 5. 0, el rol de la publicidad y de las relaciones públicas en estas realidades y la necesidad de diseñar estrategias que conecten con estos nuevos escenarios) mediante la adquisición de habilidades en la conceptualización, la concepción, el diseño, la producción y la ejecución de estrategias digitales publicitarias y de relaciones públicas por el ciberespacio y el ámbito digital. En este sentido, los objetivos se concretan en: 1. Reflexionar sobre los fundamentos de la estrategia digital en la sociedad actual, 4. 0 y 5. 0. 2. Conocer los modelos estratégicos digitales más habituales en publicidad y relaciones públicas. 3. Estudiar los parámetros de concepción y diseño de estrategias digitales. 4. Familiarizarse con las principales plataformas, recursos y herramientas. 5. Conocer dinámicas de estrategia digital. 6. Asimilar los fundamentos del liderazgo en la estrategia digital publicitaria y de las relaciones públicas. 7. La importancia de la oratoria en la presentación de proyectos estratégicos digitales. 8. Conocer pautas para la gestión de crisis derivada de la implementación de la estrategia digital. 9. Aplicar proyectos de estrategia digital. 1 9. Aplicar proyectos de estrategia digital. 10. Estudiar buenas prácticas, implementar la perspectiva de género, aplicar la inclusión y analizar las tendencias del sector.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 122.3 KB

Anglès
7 p, 120.1 KB

Castellà
8 p, 122.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-06-27, darrera modificació el 2024-04-19



   Favorit i Compartir