Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434]
Coromina, Òscar
Prado Pico, Emilio
Padilla Molina, Adrián
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Audience Research, Product Testing, and Web Analytics
Títol variant: Estudios de Audiencia, Testeo de Productos y Analítica Web
Data: 2023-24
Resum: Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes, analítica web i anàlisi de continguts de plataformes digitals.
Resum: This module deepens the knowledge of the techniques of audience studies, product testing, web analytics and content analysis of digital platforms.
Resum: Este módulo profundiza en los conocimientos de las técnicas de los estudios de audiencia, testeo de productos, analítica web y análisis de contenidos de plataformas digitales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.7 KB

Anglès
5 p, 104.6 KB

Castellà
5 p, 105.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-14, darrera modificació el 2024-01-25



   Favorit i Compartir