Los espacios educativos y de sociabilidad de la juventud refugiada y solicitante de asilo : experiencias en Cataluña
Gabrielli, Mara
Pàmies Rovira, Jordi, dir.

Data: 2023
Resum: Des d'una perspectiva interseccional, s'analitzen els factors institucionals, contextuals i individuals que influeixen sobre el procés d'integració social de la joventut refugiada i sol·licitant d'asil (12-24 anys) a Catalunya (Espanya), visibilitzant les desigualtats socials i les opressions estructurals que generen formes múltiples de vulnerabilitat interseccional. S'implementa una metodologia etnogràfica multimodal que prioritza els mètodes visuals participatius.
Resum: Desde una perspectiva interseccional, se analizan los factores institucionales, contextuales e individuales que influyen sobre el proceso de integración social de la juventud refugiada y solicitante de asilo (12-24 años) en Cataluña (España) visibilizando las desigualdades sociales y las opresiones estructurales que generan formas múltiples de vulnerabilidad interseccional. Se implementa una metodología etnográfica multimodal que prima los métodos visuales participativos.
Resum: From an intersectional perspective, we analize the institutional, contextual and individual factors that influence the social integration process of young refugees and asylum seekers (12-24 years) in Catalonia (Spain), highlighting social inequalities and structural oppressions that generate multiple forms of intersectional vulnerability. We implemented a multimodal ethnographic methodology that emphasizes participatory visual methods.
Nota: Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Educació
Drets: L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Programa de Doctorat en Educació
Document: Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada
Matèria: Joves refugiats ; Jóvenes refugiados ; Young refugees ; Vulnerabilitat interseccional ; Vulnerabilidad interseccional ; Intersectional vulnerability ; Educació i inserció laboral ; Educación e inserción laboral ; Education and employment ; Ciències Socials

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/688695


17.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2023-07-19, darrera modificació el 2023-09-05



   Favorit i Compartir