Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 6: Usos temps de dedicació
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)

Data: 2023
Resum: L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Re-Flip
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents ; Personalització en l'aprenentatge ; Exemples



2 p, 240.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2023-07-21, darrera modificació el 2023-07-28



   Favorit i Compartir