The Effect of Time Distribution in EFL Online Teaching on Learners' Proficiency and Perceptions
Fiquitiva Sierra, Sebastian
Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Descripció: 95 pag.
Resum: This study explores the impact of time distribution on foreign language learning in online environments. It compares the effects of intensive twomonth instruction versus extensive four-month instruction on learners' receptive and productive language skills (listening, speaking, reading, and writing). Two groups underwent a 60-hour English as a Foreign Language (EFL) course with the same materials and methods. Results indicate no significant differences in language skill development between the groups, except for speaking skills in both courses and total scores in the extensive course. Learners appreciated both approaches for different reasons. Further research with larger sample sizes and longer instructional periods is recommended for a more comprehensive understanding of time distribution's role in virtual language learning.
Resum: Aquest estudi explora l'impacte de la distribució del temps en l'aprenentatge d'idiomes estrangers en entorns en línia. Compara els efectes de la instrucció intensiva de dos mesos versus una instrucció extensa de quatre mesos sobre les habilitats lingüístiques receptives i productives dels estudiants (escoltar, parlar, llegir i escriure). Dos grups es van sotmetre a un curs de 60 hores d'anglès com a llengua estrangera (EFL) amb els mateixos materials i mètodes. Els resultats no indiquen diferències significatives en el desenvolupament d'habilitats lingüístiques entre els grups, excepte per parlar habilitats en ambdós cursos i puntuacions totals en el curs extens. Els aprenents van apreciar tots dos enfocaments per diferents raons. Es recomana una investigació més àmplia amb mides de mostra més grans i períodes d'instrucció més llargs per a una comprensió més completa del paper de la distribució del temps en l'aprenentatge virtual del llenguatge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [4313157]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Online learning ; Time distribution ; Foreign language instruction ; EFL development ; Spaced learning ; Massed learning ; Perceptions



96 p, 5.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Filosofia i Lletres. TFM

 Registre creat el 2023-09-04, darrera modificació el 2023-09-10



   Favorit i Compartir