L'estratègia comunicativa dels clubs de futbol en xarxes socials : anàlisis de l'ús de Twitter, Instagram i Facebook en el Cerdanyola del Vallès FC i Sant Cugat del Vallès FC
Torrent i Uceda, Gerard
Ribo Rojo, Jaime, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La estrategia comunicativa de los clubes de fútbol en las redes sociales : análisis del uso de Twitter, Instagram i Facebook en el Cerdanyola del Vallès FC y el Sant Cugat del Vallès FC
Título variante: The communication strategy of football clubs in social networks : analysis of the use of Twitter, Instagram and Facebook in Cerdanyola del Vallès FC and Sant Cugat del Vallès FC
Fecha: 2023
Descripción: 73 pag.
Resumen: En les últimes dècades l'aparició de les xarxes socials ha canviat la manera com vivim en tots els aspectes, concretament en el món del futbol ha significat un canvi de 360 graus en la manera com es presenten i es consumeixen els continguts. Aquest treball de recerca pretén fer una anàlisi profund sobre com els clubs de futbol amateurs utilitzen aquest recurs per difondre els seus esdeveniments esportius i, per altra banda com utilitzen les xarxes per fidelitzar i fer créixer la seva comunitat.
Resumen: En las últimas dècadas, la aparición de las redes sociales ha cambiado la manera como se vive en todos los aspectos, concretamente en el mundo del fútbol ha significado un cambio de 360 grados en la forma en como se presentan y se consumen los contenidos. De esta manera, se han convertido en el elemento informativo principal de los grandes clubes de fútbol y en la forma principal para dar visibilidad, informar y promocionar los eventos deportivos. Esta investigación pretende conocer en profundidad cómo los clubes de fútbol amateurs utilizan las redes sociales, y también analizar si hacen una estrategia comunicativa eficaz.
Resumen: In the last few decades, the appearance of social networks has changed the way we live in all aspects, and specifically in the world of football it has meant a 360-degree change in the way in which content is presented and consumed. In this way, they have become the main informative element of the big football clubs and the main way to give visibility, inform and promote events. This research aims to find out in depth how amateur football clubs use social networks, and also to analyse how they carry out an effective communication strategy.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació Interactiva [2503873]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Documento: Treball final de grau
Materia: Futbol ; Xarxes Socials ; Comunicació ; Facebook ; Twitter ; Instagram



73 p, 3.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2023-11-06, última modificación el 2023-11-12



   Favorit i Compartir