dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Títol variant: |
Bebook : dona una nova vida a les teves històries favorites |
Títol variant: |
Bebook : give your favorite stories a new life |
Data: |
2023 |
Descripció: |
89 pag. |
Resum: |
Consisteix en la creació d'un prototipat d'una aplicació mòbil, que es basa en la compra i venda de llibres de segona mà i articles relacionats amb aquest nínxol. Així mateix, Bebook compta amb un sistema de punts en el qual es pot canviar amb diferents premis, a més d'un minijoc de preguntes per a recomanar llibres de l'app. Amb la finalitat de promoure l'aplicació, s'implementaran estratàgies de màrqueting, com a campanyes en xarxes socials, esdeveniments i col·laboracions amb editorials, influencers, llibreries locals, entre altres. |
Resum: |
Consiste en la creación de un prototipado de una aplicación móvil, que se basa en la compra y venta de libros de segunda mano y artículos relacionados con este nicho. Asimismo, Bebook cuenta con un sistema de puntos en el que se puede canjear con diferentes premios, además de un minijuego de preguntas para recomendar libros de la app. Con la finalidad de promover la aplicación, se implementarán estrategias de marketing, como campañas en redes sociales, eventos y colaboraciones con editoriales, influencers, librerías locales, entre otros. |
Resum: |
It consists of creating a prototype of a mobile application that is based on the buying and selling of second-hand books and related items in this niche. Additionally, Bebook has a points system that can be redeemed for various rewards, as well as a mini-game of questions to recommend books from the app. In order to promote the application, marketing strategies Will be implemented, such as social media campaigns, events, and collaborations with publishers, influencers, local bookstores, among others. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Comunicació Interactiva [2503873] |
Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Interactiva [1423] |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Aplicació ;
Llibres ;
Segona mà ;
Promoció |