ed.
ed.
ed.
Publicación: |
Barcelona: Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023 |
Descripción: |
253 pag. |
Resumen: |
Arribem a la dotzena edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya. Els dotze capítols que formen part d'aquesta edició estan signats per un total de setze persones. La major part desenvolupen la seva activitat en l'àmbit acadèmic català. Seguint la mateixa estructura de les últimes edicions, aquests textos es distribueixen en tres apartats. El primer bloc, en el qual es desenvolupen aspectes fonamentals que traspassen el conjunt del sector comunicatiu català, inclou dos textos. El primer està dedicat a les polítiques del sector i el segon, a l'economia i el finançament. Al segon bloc, s'analitzen per separat els mitjans i les indústries culturals implicades. L'evolució de la premsa, la ràdio, la televisió i les plataformes audiovisuals, el cinema, el llibre, la música i el videojoc és analitzada de manera detallada en els set capítols que constitueixen aquesta part. Tots ells fan èmfasi en l'oferta, el consum i els principals canvis registrats. L'últim bloc, que tracta problemes destacats durant el bienni, aborda en aquesta ocasió tres assumptes: el paper dels mitjans públics davant la plataformització; el tractament de la joventut i la infantesa en els mitjans, i, finalment, com informar sobre el canvi climàtic. |
Ayudas: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2021SGR-00179
|
Nota: |
L'edició d'aquesta publicació s'ha portat a terme en el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a grup consolidat de recerca per la Generalitat de Catalunya (2005SGR00181; 2009SGR00615; 2014SGR1594; 2017SGR0760; 2021SGR-00179) |
Nota: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La dotzena edició, corresponent al bienni 2021-2022, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Naturgy |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Llibre |
Materia: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Mitjans de Comunicació ;
Polítiques de comunicació ;
Finançament de la comunicació ;
Premsa ;
Ràdio ;
Televisió ;
Plataformes audiovisuals ;
Cinema ;
Llibre ;
Indústria editorial ;
Música ;
Videojocs ;
Joventut, infantesa i mitjans ;
El canvi climàtic als mitjans ;
Reptes dels mitjans públics |
ISBN: |
978-84-127367-2-4 |